Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Noćas sam sanjao

Noćas sam sanjao
Ne dolazeća jutra
Gorjele su šume
Uspomena i zabluda
Izgorio je mjesec u suncu
Ova slika
Slika pjesama samoće
Ne razumiješ
Govor je šutnja
U danima dugim
Smijehom sam odstranio
Zemaljske priče
Lutajući hodnicima mračnim
Susrećući u sobama opijuma
Usnule bogove svijeta
U opkopima zidina
Neko skrovito svjetlo
Tama nema sjena

Otvaram vrata
Iza vrata nikog
U potrazi za sobom
Ne susrećem ni odraz ogledala
Ni sebe ni tebe
Prestala je potraga
Samo lutanja
Duhu, zemlja nije gospodar
Niti bogu treba materija
Neka druga sila
U igri
Namjera je bila
Oponašanje svega

Noćas sam sanjao
Miris spaljenih kamiona
Domove bez djece
Očeve bez žena
Samo duge linije fronte
Vode do koljena
Zmije i štakori u bijegu
Noć je vječno trajala
Poslije snijega
Padala je kiša
Za njom granate
Kao zvijezde
Horizont je bio bliže
U trenu
Stajali smo pred provalijom
Tonući u dubinu njenu

Noćas sam sanjao
Vrijeme uskrsnuća
Ponovo probuđeni
Za nova iskušenja
Divovi su srušeni
Izdignuti iz prašine
Pustinjska zrnca
Kao oklopi na koži
Prijevara za reptila
Hladna krv u noći
Nema boli, emocija
Samo strah snoviđenja
Sa praćkama djeca
Rušila su neba
Zmajevih oblaka
Padala su krila
U pepelu razasuta
Spaljeni domovi
Gdje je tvoja kuća
Ma gdje bila

Noćas sam sanjao
Da se tamo negdje
Usnuli
Budim
Na početku priče
Gdje ista završava
Ugašena svjetla
Svijet bez pozornice
Nema ni vrata
Sve oko mene
Sloboda
Da li ću moći
Poslije toliko programa
Živjeti
Spojen sa sobom
U svoj
Života punoći

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com