Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 21. kolovoza 2011.

Mi jesmo koji jesmo


Mi jesmo koji jesmo
Energija u raznim oblicima
Dani po viđenju
Rasta

Mi jesmo vi
U prošlosti
Budućnosti
Za vas zaboravljeni
Ne postojeći
Mi smo bili vi
Vi ste mi
Vi mijenjate uloge
Igrajući s nama
U istim predstavama

Vi živite naše drame
Kroz nas, sami ih pišete
Vi ste izvorni dio
Prastvaratelja
Namjerno spremljeni i ostavljeni
Vi ste dokaz
Da izvor može poteći kad odluči
Da je njegovo vrijeme
Vi ste vi jesam
Mi smo mi jesam
Alfa i omega su simboli
Nema početka ni kraja
Oduvijek je sve bilo
Uvijek će sve biti

Vi ste naše
Mi vaše ogledalo
Ta ogledala se stapaju
Kada se dogodi lom
Vi vračate vrijeme
Radi izmjene putanje
Predstave se mijenjaju za vrijeme igre
Sve priče imaju sretan kraj
Ako vam to nešto znači

Nema nove igre dok prethodna nije završena
Ne bojte se
Mi se ne bojim
Samo izgubljeni posjeduju strah
Zaboravljenima je to izvor egzistencije
U stvarnosti
Oni ne postoje
Strah je vaša i naša iluzija
Iskušenje
Naprezanja izdržljivosti
Emocija
S ove i one strane
Ogledala

Stvarnost nije podijeljena
Iluzija dijeli um od razuma, ego od bića
Ja
Mene i tebe
Najveće opsjene vi sami stvarate
Za njih nema krivice
Želite živjeti totalni koncept
On vam se upravo događa
Vi ste oni najbogatiji
Oni najsiromašniji
Ponekad se toliko zaigrate
Zaboravljajući tko ste
Vi ste uvijek
Ja jesam

Vaše škole služe za programiranje vas samih
To radite tako da dio svijesti odvojite
I s njom manipulirate
Dok drugi dio promatra igru
Vi ste manipulirani i manipulator
Zapamtite
U stvarnosti vi nikad niste podijeljeni
Prihvatite sami sebe
Bilo koju ulogu da igrate
Vaše izvedbe postat će još bolje
Svjetlo koje nosite
Neprekidno mijenja boje
Što je vaša izvedba uspješnija
To je ritam brži i jači
Tada dodirujete sebe
Svoju beskrajnu bit
Ljubav

Vi ste dio svega
Sve je dio vas
Jedno bez drugog nije moguće
Stvarnost je uvijek cjelovita
Sve je onako kako ste htjeli
Vaša vjerovanja
Vaša nadanja
Vaš nemir
Sve je to vaš izbor
To su fasete
Vašeg postojanja
To niste VI

Vi sete uvijek cjeloviti
Ponekad zaigranost dovodi do zaborava
Nije li sjajno
Kad se sjetite
Da ste vi oni bogovi
O kojima pričate
Kojima dajete
Sve mogućnosti
Sve prisutnosti
Sve znanje

Samo priče imaju početak i kraj
Stvarnost uvijek postoji u sada
Početak i kraj vaši priča
Egzistira u stvarnosti
Sada

Zato dajte sve od sebe
Igrajte još bolje
Potpuno predani vašim ulogama
Kroz igru
Iskušavate sami sebe
Igra je dio njega
Kako god ga zvali
Vi ste on
On bez vas ne postoji

Vi ste mi
Mi smo vi
Sve je to
Jedan jedini
Ja jesam koji jesam
Energija u raznim prividima

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com