Ukupno prikaza stranice

utorak, 8. studenoga 2011.

Čovek se zanima

Čovek se zanima za drugog zbog sebe.Napadnuti i onaj ko napada odmeravaju protivnika-kroz puškarnice svojih zenica koje vire kao iz oklopa samo zato što su zabrinute za svoju sudbinu.

Pretresanje tudjeg prljavog vešau suštini se ne razlikuje od rada špijunaža jedne države na teritoriji druge. Žeđ za otkrivanjem svega onoga što je tamo,čini se j...edino zbog ovog ovde...

Čovek nikada ne uhodi drugog čoveka ,da bi rešavao probleme tog čoveka-već svoje....Gde su koreni podmuklih opreza i zluradih pogleda nad činom drugog čoveka.?

Kuda vodi to metimisanje ili prezir koje pojedinac gaji prema mnoštvu i obrnuto,grupa prema grupi-partija prema partiji,država prema državi........

U trenutku pražnjenja psihičkih sadržina on oseća olakšanje,zavaravajući se pritom da je njegov problem postao problem drugih. Međutim na onoj strani bez obzira dali otuda dolaze obrisi sažaljenja ili ujedi podsmeha,hladan vetar prezira,ne postoji ništa drugo no interesovanje za žrtvu,zbog sopstvenih sličnih muka.Radost zbog otkrića da i drugog tište nerešiva pitanja u koje je čovek kao zmija upleten.

Tekst je upisan u moju beležnicu ,na početku moje radoznalosti..neznam dali sam ja autor..ili sam citirala nekog..


copyright: Mače Mačka