Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 1. siječnja 2012.

Svijet se razdvaja

svijet se razdvaja
u meni
u nama
u svemu
čuj

u svom miru
jedno sam s nebom
stalno mi govori duša
bog si
sve što vidiš oko sebe
ti si
početak
stvaratelj
kroz tebe
univerzum
gleda sam sebe

ljutitost
sreća
veselje
nerazumijevanje
čuđenje
zabrinutost
pitanja
pa dobro
što ja radim ovdje
učim se
kako to
bića oko mene
nisu naučila isto
oni svoje lekcije biraju
ti si birala svoje
razgovaraš se sa sobom
bože
lud si
pa s kim je pričati pametnije
no s bogom
hehe
nasmijavaš me bože

hodam ulicom
osjećam se kao div
čini mi se da cijela zemlja vibrira
od mojih koraka
čudne su to pomisli
i misliti je d*** znati
oprosti mi
bože koji jesam
negdje na nebesima
probala sam te se rješiti
al ti me stalno gledaš iz budućnosti
sudit ću si sama
znam

copyright:treptajljubavi