Ukupno prikaza stranice

utorak, 7. kolovoza 2012.

Afganistanske visoravni

Afganistanske visoravni
Slika u džepu
Raskopčane bluze
Priče devete satnije*
Izgubljeni u svemu
Zemlja u borbi za sebe
Izbaci protivnika
Stranci u noći
Kamenje, mine
Sve pršti, eksplodira
Zadnji intervali
Sjetim se tebe
Proljetnih polja
Cvjetova u travi
Mirišu šume
Rijeke žubore
Kiše, oluje
Na kraju perona
Čekao sam sebe
Ti daleka
U zastajkujućem vlaku
Na pruzi
Dobro jutro ti želim

Kišni dani
Probija sunce
Više nemam
Što da dijelim
Sebe sam dao
Ostadoh bez riječi
Uhvaćen u mraku uma
Pogledam zid
Zrno već leti
Nestaje horizont
Kamenih planina
Udari tijelo
Taj udar
Ruši
Gasi
Zemaljski
Život
Oči od leda
Tijelo leži
Bitka koju gledam
Pitanja naviru
Je li potraga na kraju
Smisao ovoj protuteži
Družini mojoj
Palo je nebo na glavu
Na stijeni
Usred skica
Mrtvo tijelo
U zadnjem trenu
32 milimetarska
Traka gori
Svjetlo na kraju
Tunel od tame
Bljesak
Mir
Tišina

Listajući stranice
Muzika se čuje
Tražim sjećanja
Ti si vani
Na drugoj sam strani
To mjesto u sada
Sve svijetli
Ni sit ni gladan
Gledam misao
Ptice let
Prozor iz svijeta stvari
Kroz njega da proletim

Šaptat ću vjetrom,
Olujom
Grlit suncem
Poljupci kao cvrkut ptica
Ne brini dušo
Idi polako
Ne žuri
Ja stigoh
Kad završi ovo
Iz sna se probudi
Naći ćeš me
Na nekom mirnom mjestu
U kraju**, po strani
Zatišje izvan glavnog toka
Mahnut ću rukom
Oči će se sresti

*http://my.opera.com/russkifilm/blog/9-rota-2005

**http://www.youtube.com/watch?v=AS09KkOXhpU


copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com