Ukupno prikaza stranice

petak, 29. srpnja 2011.

Glasnogovornik se javlja

Glasnogovornik se javlja
Poruka s one strane
Djevice, majke, babe
Smjernice to su kako dalje
Što ćemo sada
Bez umrlog vođe
Očekujemo spasitelja
Nikako da dođe
Uh, što se pati
Vjera se ne na pušta
Vjerujem u te'
To je parada
Cirkusijada
Promenada
Prenose novine
Snima tv
Direktni prijenos sa zida plača
Oho ho ho
Izazivaš
Spisatelju
To je u redu samo nastavi
Dalje
To kad pišu lijepe želje
Djeca iz škole
Drugoj djeci
Na tijela granata
Oh kako to gospodari vole
I što nam poručuje
S druge strane
Hej programirani
Vi nemate čak
Ni vlastite volje

Ajmo sada, predstava o bogu
Besmrtnom
Svemogućem
Pa kako umre
Kakve su to bolesti koje ga muče
A onda ona borba između
Dobra i vraga
Vidjeh obojicu
Plivaju
U istom  moru
Nadmudruju se
Ja sam bolje
Ja sam ljepši
Ja više znam
Ja više mogu
Ona rečenica
O gluposti ljudskoj
Znate li tko je autor
Ne, nisu ljudi

Falus
Je zmijoglavi
Kome se na koljenima
Kleči, kome se klanja
Moj bog je bolji
A moj veći
Pa onda sva ta vjerovanja
U čuda
Netko drugi to može
Oprosti
Kockara ne vidiš
Kad podvali kartu
Ako ga uhvate
U katranu se kupa
Pa istresu po njemu perje
On u bijegu
Ispod vješala juri
No u prikrajku
Već drugi
Puni rukav
Sa kartama
Obilježenim

Poklonici hrle
Jednom je tele
Drugi put
Prekrižene letve

Stalno ti govore
Posebno si nešto
Nevidljivim smijehom
Komentar slijedi
Gledaj budale

Ti uživaš
Pljušte kritike
Kako taj dobro igra
Potpišimo s njim i drugu sezonu
No u stvari ga se ne pita
Ako nisi umro
Onda si
Reinkarniran
Princ
Konj
Svinja
Ili stoka
Sitnoga zuba
Nad princem kralj je
Sve ih dobri pastir čuva

Slušam danas
Priče
Kako napreduju
Oprosti mi
Mili
Tebe spominju
Ne znaju za te
Nemaš ti imena
Najmanje
Da te bogom zovu
Ti jesi il' nisi
Što ćeš više od toga
Glupostima im od rođenja
Pune glave
Te budi ovakav
Nemoj ovo
Nije to dobro sine što radiš
Ma znam
Pun ti je
Proste riječi
Više
I kad bi nešto po svome
Evo ih
A zašto to sa mnom ne radiš
Nego izvan kuće nešto tražiš
U tome je kvaka
To što se domom zove
Zatvor je pravi
Čuvari čuvara čuvari

Pas je sjajan
Tu
Bolji od mačke
Strese buhe
Il' kapi kiše
Digne nogu
Popiša se
I nema više

copyright:miljenko_trnsko2002@yahoo.com