Ukupno prikaza stranice

petak, 25. studenoga 2011.

PALAC NA LICU DVA PRSTA NA ČELU



Sve teže su mi uspomene,dok novi dani život traju.O,pomoli se i za mene,dok munja jezikom liže moj predjeni put.Dok u daljini zvona dugo ječe i oblaci zlatno sunce ližu,život ne napuštam..Golubiji duh od boga,ko jezik vatreni,posta vladar puta mog...
Sedim
palc na  licu -dva prsta na čelu
trećim  lagano milujem  obrise čela
peti mali  slobodan prizivanja sećanja.
Zabrinuta sam nekolika dana
u snu ili prividjenju
stoji mi krst ispred ulaznih vrata
strašno brinem
Zovem  zaovu-
Imamo starce
Neka to bude  na njihovu glavu
Ponadam se da je tako
Ali nije
Podne-petak
Šta je sad
Krv ispada iz mene
Idem da proverim
Opet krv
Pa ja imam odlive
Kažem sebi o bože
Zovem  Baki
Gledamo se
On je bled
Skoro modar
Svet je stao
Ja stojim
A iz mene  izlazi krv
Baki zove hitnu
Ne dolaze
Baki zove rodbinu
Dolaze
Presvlačim se,krećemo
Krv ne prestaje
Voze me u bolnicu
Daleko je dve autobuske stanice
Probijaju kapiju vojne bolnice
Hitno zovu doktora
Nemam sreće
Ginekologija neradi
Buljim u dežurnog doktora izgubljeno
Pitam se dali je to kraj
Ne ja neidem odavde
Pa neka umrem ispred vaša vrata
Gleda me-vraća se sa punom šakom inekcija
Napravi koktel-dadoše je I vratiše kući
Samo da mirujem I čekam ponedeljak..
Rodbina me obilazi,vidim po očima
Došli da se oproste od mene
Ko zna dali ću preživeti
Tajac…muk..tišina ..
Kuća puna ljudi a nema.
Druga noć sve se ponavlja
Krv nestaje ide I dalje
Zovemo bolnicu našli smo docu
Čišćenje na živo
Operacija u ponedeljak
Kući sam čekam ponedeljak
Već sam bleda,lelujam,nemam snage
Izgubila sam mnogo krvi.
Idem hrabro ponedeljak
Novi početak
Mora biti dobro.
Spremaju me
Samo jedan problem
Nema dovoljno krvi
Moja krvna grupa je veoma retka
Sedaju braća imaju istu krvnu grupu
Nije dovoljno
Seda Baki daje I on
Onesvestio se
Meni daju inekciju
Neznam šta je snjim
Ljulja mi se plafon
Polako tonem
Neznam više ništa
Mrak tišina praznina
Pitam se gde sam
Aha –neki zeleni zidovi
Ne ipak su keramičke pločice
Gle čuda
Iz pločice izlazi moja pokojna mati
Uplašim se da nije došla po mene
Ja sam živa ona nije kako to
Pitam je mama što si došla po mene
I bezbroj pitanja,a nije mi jasno kako pričamo
A pričamo menjamo misli
Ona mi kaže  ne nisam došla tebe da vodim
Došla sam da ti kažem
Da kažeš tom doktoru………..
Kakos am se oslobodila,tada je upitam
A mama gde si ti-kako je tamo
Jas am u medjusvet-tićeš živeti nebrini
Ja sada idem da gledam rat zvezda I nestade.
Ja se čudom čudim I neznam dali je san ili java
Ma ja to opet sanjam,mislim kako to ona može iz pločice izaći
Ajde baš da proverim
da pokušam da vidim gde sam
Šta je samnom
Naprežem se
Teško otvaram oči
Nad mojom glavom
Dva doktora
I sestra od tetke
Ona sva u suzama
Čujem je kako rida
Zatim beo mantil koji govori
Ipak su mrlje od primljene krvi
Nisu mrtvačke
Gledam nerazumem priču
Videla sam  ispred  mene
zeleni zid
Popločan pločicama
Čujem doktora de kaže
Spašena  je
Ja utonem u san
Oporavka..
Pet dana sam u šoku
Dolazi doctor
Kaže  sada možeš na odelenje
Da se smiriš ti a I tvoji…
Nakon deset dana  vraćam se kući
Sa 42 kilograma od 56..ali sam živa
Srećna vidim svoj dom,svoje dete, muža,braću
Srećna sam..

copyright:  Mace Macka