Ukupno prikaza stranice

petak, 20. travnja 2012.

Svijet bez riječi


Svijet bez riječi
Slike bez teksta
Morfološko polje
Kopirane matrice
Ne samo da su nam dali tijela
Već okruženja
Priče o nama
Legende
Promijenjene autobiografije
Rijetki se sjećaju
Većina tone
Uljuljani u vlastite nemoći
Svi nešto rade
Kao u čekaonici
Zbog odgođenog leta
Kao ovce za klanje
Više ih ubije čovjek
Nego skupina gladnih vukova
Zbog R-kompleks
Mislimo da smo u pravo
Samo reptilima to pripada
Da jedu druge za hranu
Ono što kao gušteri skrivamo
Ja sam uvijek u pravu
Tu je instinkt zamijenio
Znanje


Postali smo preplašeni
Magnetski manipulirani
Podložni zračenju, radijaciji
Kontrolnom signalu
Sakatimo šume
Trujemo zemlju
Misliš da je ljudska vrsta nešto extra
Sa manje inteligencije 
Od delfina i kitova
To što imamo kompjutere 
I glavu u ekranu
Sa daljinskim u ruci
Nas sve netko
Na svojem monitoru
Mijenjajući programe
Kontrolira


Oružje u ruci
Daje mi pravo
Da maltretiram slabijeg
Hraneći 
Četvrti denzitet
Srna na rubu šume
Moja je meta
Onda to jedem
Oh, kako je dobra
Srnetina
Kao gulaš
Skandalozno je
Kada jedemo sami sebe
Od ljudi su napravljeni
Kanibali
Ubijajući životinje
To je nadomjestak u našoj hrani
Katoličko licemjerje
Oprost grijeha
Moralni zakoni
Koje provode amoralni
Oni misle da su uvijek u pravu
Nesvjesni
Kako su manipulirani
Od nekih dokonih sivih
Ili
Nekoga sa druge planete
Pozivamo se na istinu
U iluziji
Stvarnosti stvari
U istom kontekstu imamo boga
Svijet iz bajke
Svijet bajki
Potpuno svejedno
Kao da su važna imena
Uzimamo sve zdravo za gotovo
Jer smo ogrezli u podjeli
Pa to 
Tko si
Što si
Određuju
Skriveni lutkari


Vedro je nebo
Toplo sunce
Odozgo padaju
Chemtrailersi 
Sitni kristali
U našim plućima
Iz vlade tvrde
Ništa se ne događa
Provode
Nečiju volju
Svatko svoj križ ima
Samo vjeruj tim glupostima


Kao dijete
Pametna si bila
Poslije sve gluplja
Sa usvojenim vjerovanjima
Poslušna
Prilagođena
Odana programima
Zar je to rješenje
Nad našim problemima
Možeš li bit
Odan samome sebi
Brinuti o svojim stvarima
Stvarajući vlastitu iluziju
U projekciji holograma
Ne čineći ništa 
Što se protivi vlastitom biću
Ni u ime djece
Ni u ime svevišnjeg boga
Koji te toliko voli
Stoji po strani
Voli da ga se moli
Zar stvarno vrtiš ideju
Da je uspjeh biti
Robot pun emocija
Ajde ohladi
Cilj je
Rušenje 
Bijeg iz zatvora
Lijepo te učio Sai Baba
Ja sam rušitelj i stvaratelj
I razlika između tebe i mene
Ja jesam bog kao i ti
Samo što ti to još ne znaš
Okreni se prema sebi


copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.co