Ukupno prikaza stranice

srijeda, 12. lipnja 2013.

Ušao sam u ormar


Ušao sam u ormar
Izlaz je na drugoj strani
Govorim nepovezane riječi
Magijski obred saznavanja
Ja nisam ja
Jer ne znam tko sam
Tko bih mogao biti
Bezbrojna slova slagana u riječi
Objasni točku mađioničara
Trikovima hipnotizera
Manipulacija masama
Do koljena u vodi

Tko je stvorio polja
Naše kodiranje
Dekodirane
Projicirane slika
U vlastitim glavama
Opisao bih dan
Snijeg, prekrio polja
Tom zamjedbom
Postajem polje i snijeg
Pokidane veze
Odsijecanje vlastitih djela
Spaljivanje prošlosti
U vlastitoj vatri
Sna

Ne možeš pobjeći od sebe
Uvijek jednaka
U svemu
Tijelo je mijenjalo
Boju, godine
Ti si promijenila
Leteće tanjure, aute, brodove
Iluzija promjene
Padala je i stvarala
Nove opsjene

Svaki list knjige
Bezbrojne reinkarnacije
Svemir slobodne volje
Pretvoren u kaznionice
Tu i nigdje
Kao tvoje odredište
Tama je pustila svjetlo
Izbačeno iz utrobe
Kreacije

Neobjašnjiva potreba
Objašnjavanja
Prepričavanja
Iste priče
Bezbroj načina
Zavodimo sami sebe
Ograničavajući
Djelovanje slobode

Zar ih Krishna
Nije odavna sve pobio
Zajedno sa nama
Mi smo filmovi
U kinotekama
Gledamo sami sebe
U fantastičnim rolama
Nema projektora
Niti boga
To se drugačije zove
Sjetit ću se jednog dana
Knjige u knjižnicama
Čitamo vlastite kože

Kada padne noć
Tijela će spavati
Srebrne vrpce
Vijorit će na vjetru
Kao zastave
Drogirane i sedirane
Bude nas noći
Snimaju moždane valove
Što će s nama
Kad im se pokvare instrumenti

Upravljači igre
Projekcija virtualne stvarnosti
Kako nastaju slike
Tako je nastala materija
Mi smo igra programera
Roboti koji su čuli
Da postoje duše
Što mi znamo
Vjerovanja
Neprekidna  uvjeravanja
Osvježavanje i pokretanje programa

Voziš se u tijelu
Tijelo je na brodu
Valovi, more
Nebeske morske zvijezde
Brod pada iza horizonta
Odlaziš na drugu stranu
Vraćaju te na početak
3, 2, 1
Kreni
Glava je u ormaru