Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 6. studenoga 2014.

Sanjao sam



Sanjao sam 
Kristal duše
U padu
Prije svanuća
Zaleđenog daha
Govorio sam 
Slovima od magle
Tražeći riječi
Koje bih mogao voljeti
Nasmijanih usana
Ispod staklenih očiju
Sa štapom prosjaka
U sezoni lovostaja
Ljudska vrsta
Porađala je civilizaciju
Odredivši smrt 
Kao iskupljenje
Robova sa pamučnih polja
Razornog kontinuma
Zamotanog u papiru uzoraka
Bez sadržaja između korica

Sanjao sam da te grlim
Kraj vlaka
Na odlasku
Stanica je bila mračna
Slabih svjetiljki lanterne
Sjene u očima
Fantomske daljine
Zatvorila si vrata
Mahala kroz prozora
Na odlasku
Zadnjeg kolosijeka

Pođoh preko pruge
Vlak prođe kroz mene
Na ulici zastadoh
Pripalih cigaretu
Ispod svijetiljke leptira
Ne osjetih ništa
Podno praznog neba
Sve zvijezde su otišle
Ostala je tišina

Hodao sam granicom
Rasutih perli
Između magle i sna 
Kroz snove noći
Sanjajući zemaljske dan
Koraci kroz kišu
Vode u potocima
Nabujale rijeke
Sve je bila smjesa
Bez mirisa jeseni
Otkačenih zvijezda

Ispod oblaka
Svaki mrak 
Novi razmještaj
Nisu se rađala svjetla
Jednorog na visini
Iznad doline vukova
Svijetlile su šume
Mokre stijene
Ispisanih znakova
Nejasnih čovjeku
Govor zaboravljenih
Sve je teklo bez riječi
Mora su postajala dublja
Viseći iznad glave
Valovi oceana
Nisu dosizali glave 
Samo kapljice oluje
Na očima bez kapaka

Sve u sivom
Skrivenom od pogleda
Jednoličnost dana
Koračala je teško
Zemlja je bila
Jedna od mnogih
Izatkana mrežama
Vjerovanja
Iskustva
Osjećaji su varali
U ludilu uma

Bez potrebe dodira
U srcima su gorjeli
Plamičci svijeća
Izgarajući sjećanja
Svatko je govorio
Kako pronaći način 
Bijega iz zatvora
Mislili smo da je život
Bez okusa i gorčine
Šećer je kristalizirao usne
Slatkoća opsjene
Što je iskupljenje
U dolinama ponora
Ostali na putu
Čekanja do beskraj
Novog početka
Zamotanog
Konfetima bombona
Što je naše 
Izvorno stanje
Bez kreacije i bogova
Sve je ostavljeno
U zaspalim meandrima 
Sjena u očima
Bez kraja početka

Sanjao sam da si tu
Na odlasku vlaka
Stranica je bila mračna
Slabih svjetiljki lanterne
Nejasne slutnje u očima
Fantomske daljine
Zatvorila si vrata
Mahala kroz prozora
Na odlasku
Zadnjeg kolosijeka
Ni nas 
Ni kolodvora
Pitao sam se 
Gdje sada
Bez odgovora
Sna u snovima