Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 6. studenoga 2014.

Ugasim dan



Ugasim dan
San noći dođe
Sretoh oca, majku
Tebe i dijete
Bili smo sami u svijetu

Odrezah nokte
Počešljah sijede
Ogledalo vode
U rijeci mjesec
Hodam kroz sliku
Iza nestaje
Naprijed se stvara
Ravnina nepregledna

Kišne ulice
Visokih kuća
Tvoj otac
Sobe koje se mijenjaju
Na svim programima
Filmovi
Samo je varka
Duža od noći

Prijenos u živo
Ne dovršena rečenica
Nastavci iza ponoći
Svijet je voda
Hodali smo u trenu
Oceanima blaženstva
Kao djeca u potrazi
Putnici na putu

Tebe sam sanjala
Mlad, neobrijan
Osmjeh ti je bio isti
Kao kada sam voljela
Susrećem ljude
Sa lijevim stopalima
Neobični pogledi
Prilikom rukovanja
Skoro bez dodira

Ja jesam alfa i omega
Između je cijeli svijet
Umrlih očekivanja
Ugasle nade
Čujem tvoje korake
Nevidljiv
Kakav jesi
Skriven iza neba
Odlaziš i dolaziš
Krug se ne raskida

Ugasim dan
San noći dođe
Sretoh oca, majku
Tebe i dijete
Bili smo sami u svijetu




Izvan dohvata

Jako sam usamljen, nemam ni prijatelja
Jako sam usamljen, ne trebam prijatelje
Učinio sam da plačeš, nećeš se više nikad smijati
Vražji ljudi, nemojte me povrijediti
Moj um je slomljen, u srcu osjećam tugu
Zli ljudi i otiđite od mojih vrata
Nisam drugačiji od drugih, jednostavno, ne mogu više podnijeti
Moram otići, ne znam gdje da idem
Moram otići, ne znam kuda
Ne mogu više podnijeti toliko problema, ja sam izvan dohvata, ne mogu više podnijeti

*Peter Green, Out of reach