Ukupno prikaza stranice

srijeda, 26. rujna 2012.

Da li moja sreća




Da li moja sreća
Vrijedi tvoje tuge
Prevareni i izdani
Teško to razumiju
Svi odnosi
Kao proizvod vlastitog mišljenja
Ako nemaš iste ciljeve
Kao i ja
Odmah nešto, nije u redu
Nikad nismo sjeli da dogovorimo prioritete
Sve su to bile buice riječi
U kojima si se ti bolje snalazila
Ti moralna i karakterna
Ja kao list na vjetru
Grana koja je mahala prolaznicima
Ne uočena
Bilo je ljepših i većih
Svijet je za mene bio igraonica
U kojoj sam bio igračka
Željna da ju uzme netko tko će ju voljeti
Dijete koje ne kažnjava svoje lutke
Netko tko će voljeti
Vapećeg i gladnog
Kroz lomove vlastitog odrastanja
Neki od nas imali su silu
Uspavanu i okovanu
Nošenu u unutarnjem džepu
Vlastitog odijela

Izloženi vlasti roditelja, programera
Koji ni u dalekoj starosti ne otpuštaju vlastitu djecu
Letu života, čvrsto ih vežući vlastitom starostšču i umiranjem

Slobodna bića
Ne prihvaćaju sigurne uvjete djelovanja i uspjeha
Sve ponuđeno od ovoga svijeta
Brzo gubi snagu interesa
Kažu, ništa te loše ne uče
Osim što lažu

O postojanju povijesti koju pišu pobjednici
U svijet krivnje i predbacivanja odgovornosti
Ti goniči robova u svakom pogledu
Reptilijanska rasa upltena zbog bržeg rasta
Ne voli slike o sebi
Bez plašta ljudskosti
Tako i ova intimna dram
Ne može biti nešto odvojeno od svega
Osnovni parametri sukoba
Duboko su zasađeni u svim stanicama
Tijela koje pokušava pronaći put
Izbavljenja
Tako poraženi i sramočeni narodi
Zbog vlastitih marševa po tuđim zemljama
Nitko ne spominje Napoleona
Za razliku od Hitlera
Oni su kao i mi tražili put spasenja
Naše vrjerovanje u ispravos vlastitog djelovanja
U svim životnim situacijama
Kada nevidljiva sila opsjeda tjela
Kada su nam dodani ukrasi i umetci na tijela
Osnovni program ponavlja biblijske priče
Vjernosti jednom bogu
Ili slijedi kazna
Tako i dvoje supružnika
Primjenjuje taj model
Utvrđivanja i bičevanja krivca
Jedan je gazda a drugi sluga
Ravnopravnost spolova iz gluposti se rađa
Sve je u igranju uloga
Da li si muž ili žena
Nema potrebe za popravljanjem bilo koga
Jer time se remeti red stvari, mozak ulazi u prostor duha
Duh se smije
Gomili struje na jednom mjestu koja
Objašnjava sebi i svijet o vlastitom uspjehu
Neprikosnovenosti vlastitog dara
Koji bolji, veći
Bog je na mojoj strani

Bolna sjećanja zaborav
Neka izađu ba scjetlo dana
Jer što da ti kažem na kraju
Alah je najveći
Ti odgovaraš moje bog je veći

Šutimo danima
Bojeći se govortit
U šutnji, tišini
Dobar dan, kako si
Laku noć, lijepi sopavaj
I ti
Odgovor je formalni
Mozak je preuzeo vlast
Dokazat će sebi
Tko je veći

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com