Ukupno prikaza stranice

utorak, 18. rujna 2012.

Večera sa šejtanom














Večera  sa šejtanom
U 23 sata
Današnjeg dana
U sobi sa zrcalima
Svako ogledalo
Druga slika
Mog vlastitog lika
Soba sa šest strana
Sa malim prozorima
Sjenovite prikaze
Od smijeha do boli
Od grča do bezličnosti
Svako ogledalo potpis ima
Lucifer zapadne hemisfere
U našim tkivima
Zarobljen u zemljinom omotaču
Kao dio naše svijesti
Ispod gospodara
Parazita
Naša domena
U vjekovima zaborava

Tko je promijenio atmosferu
Od divova su postali patuljci
Od patuljaka minijature
Svijet skriven u zemlji
Iznad glava im plutaju
Mora i vulkani
Oni iznad skrivenih
Su zarobljeni

Sve stvoreno teži slobodi
Stvoreno od stvoritelj
Stvarano od stvari
U čemu je razlika
Stvari su na izgled
Mrtva priroda
Dok stvorenja kreću
Po vlastitim putanjama

Sjećaš li se djetinjstva
Kada si lutkama davala imena
One su za tebe bile žive
Njima si povjeravala svoje
Najintimnije
Radosti strahove
Ovoga svijeta

Sve smo izokrenuli u potrebe
Od svega je stvorena distorzija
Zaboravili smo izgled originala
Klanjamo se surogatima
Od njih smo stvorili bogove
Zaboravivši da jedini
Spava u nama
Tako smo postali
Ne probuđeni
U svijetu utvara i oltara
Moleći za zdravlje i sreću
Oduzimajući sebe od sebe
Čekajući da netko svrati
Splet nesretnih okolnosti
Popravi
Kako bi smo počeli bezbrižno živjeti

Ogledala mijenjaju tonalitet
Ujednačenost zvuka
Dovodi do pucanja
Ostajem sam za stolom
Nema posluge ni serviranja
Vragu sam dao slobodu
Ja slobodan od njega
Kao prijatelji stari
Srdačno se pozdravimo
U novim situacijama
Vidim, promijenio se
Postao je kao i ja
Zemljo, samo se okreći
Pod nogama mi
Beskonačna spirala
Ja putujem dalje*
Ti silaziš prije

*http://www.youtube.com/watch?v=NttyIZr_dKU

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com