Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Bojiš li se umrijeti

Bojiš li se umrijeti*
Sam u sobi
Sam u krevetu
Sam u sebi
Ili će se otvoriti
Svijet
U kojem će
Samoća nestati
Bez tijela
Bez neba
Bez koraka
Samo svjetlo
Izviruće iz tame

Život bez programa
Bez povratka
U neke stare priče
Bez nezavršenih uloga
Beskraj koji shvaća
Samoga sebe

Uvjeti, potrebe
Kako stvoreni
Tako nestaju
Duša velikog duha
Neprekinute mijene
Ne očekujući
Napori čovjeka
Projicirani iz kaleidoskopa
Ljepotom potrage
Dolazeći iza zvijezda
Nismo se vračali
Zarobljeni pitanjima
Na koja znamo odgovore
U vlastitoj nutrini
Bez anđela i boga

Ne pitaj me
Radi potvrde
Da li ćemo tada
Birati iskušenje
Probuđeni
Iz dubokog sna
Ja ću umrijeti
I ti ćeš otići
Ništa neće ostati
Niti sjeme
Ja bio sam
Ti jesi


*Ideja: Dubravko Mihanović, Bijelo
http://dubrovacki.hr/clanak/26693/bijelo-dubravka-mihanovica