Ukupno prikaza stranice

petak, 24. veljače 2012.

Ja sam sin

Ja sam sin
Ubojice
Ubojica krvnik,
Dijete kraljice, bludnice
Jude istinitog, Šimunovo babilonsko sunce
Prljav i okupa
U krvi nevinih životinja
Dok su linčovali
Bičevali crnu kožu
U ime pravde i križa
Mnoge su dobre dušice
Klečale i molile se
Svom milosrdnom bogu
Ni jedna nije
Ustala
Da bi zaštitila
Nigera

Psihopate
S vama razgovaraju mirno
Hladno, trezvene glave
Potiču bijes u nama
Bezbrojnim uvredama
Hvala ti bože
Što si mi dao život
Što si mi put složio
Uništavanjem
Ljudi crne kože

Kada udarac biča
Rasiječe lice
Bol, oduzima svijest
Ne želite znati
Kao se ratuje protiv djece
Svijet je ispunjen
Dobrim ljudima
Koji ništa ne čine
Jer i tako je to sve po božjem planu
Šuti i trpi
Povlastice manjine

Sa čime smo toliko preplašeni
Da se bojimo boga
U nama samima
Koji stvara i razara
Sam bit je to
Kreacije
Kad se ciklus završi
Sve nestaje u nama
Novi nivo se podiže
Kao cirkuska arena
Nove kulise
Za nove igrice

Sve to
Sam ja
Mnogo više
Negirajući tamnu stranu čovjeka
A to zavisi os kuda svjetlost pada
Negiram sebe
Jednog jedinog
Zaigrano dijete
U pjesmici o žutom cvijetu
Ne ljudi, ne bojte se
Složen je hologram na križu
Pa vam ti isti pričajući priče sa zvijezda
Govore o Kristu
U malim kontejnerima velikih mogućnosti
Tehnologijom manipulacije
Neprekidno se utječe
Na vašu glavu

Zemaljsko ja
Snažno vodi sukobima
Ono ne može voljeti
Jer surogat nema biće
Niti iskru postojanja
Privid je da iluzija ima osjećaja
Razumijevanje, utjehe
Znaj kad se to događa
Samo te omekšava
Jer ti si već skuhana hrana
Udaraš glavom po zidovima
Mlatiš sa vjerovanjima
Glava, tijelo nesnosne boli

Kleči, moli
Ti si lutka na žici
Kuglica na računaljci
Voze te lijevo i desno
Množe i dijele
Zbrajaju, oduzimaju
Čine od tebe ubojicu
Samo ti vježbaj
Duhovne škole
One te vode dalje od tebe
Jer vjeruješ
Oni znaju što čine

Okrenimo nebo dolje
Zemlja neka je iznad glava
Hodaš među zvijezdama
Pitanje za boga
Oče
Tko ti je više duša
Vratio kući
Hitler ili majka Tereza

Trupe su padale ispod Moskve
Umiralo se u gradovima
Logori su radili kao super maketi
NON-STOP
Od maraka do zore
Izvođeni su eksperimenti
U vrijeme tamne zone
U tišini su molili, plakali
Sutra palestinska djeca nisu stigla do škole

Gorjela su tijela u tenkovima
Finog mirisa, kao prasetina
I tako dalje ide priča
Pogledaj sebe u svim tim ulogama
Bio si na krivoj
Uvijek na pravoj strani
Znaš
Majka nacista i majka partizana
Jednako oplakuju svoju djecu
One su zemaljski bogovi
Majke koje vole
Ne sude ubojicama
Zagrle ga
Znam, teško ti je moje dijete

Ti budi kao majka
Zatvori zemaljske škole
Jer u njima se stalno pada
Ovaj besmisao
Što se pod nogama valja
Neka bude opran
Najvećim talasima
Nadolazećeg vala

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com