Ukupno prikaza stranice

srijeda, 12. prosinca 2012.

Kriva zamjedba


Kriva zamjedba
Manipuliranih misli
Vjerovanja o vlastitoj samostalnosti
Ovisnost o vodi i zraku
Poistovjetili smo život sa materijom
Njezinim uvjetovanostima
Nezamislivo nam je
Da život postoji
u NIŠTA
Odvojenost od nas samih
Daje nam kriva shvaćanja
Da je sve podijeljeno
Jesu li sva iskušenja
Na putovanju zaborava
Okidači koji nas vračaju
U naručje kreatora
Mi ih uvijek iznova
Odbacujemo
Žaleći se na
Život u koji smo se zapleli
Ako ostavimo ego da umre
Zemlja će postati mjesto srca
Prestati će sve borbe
Sukobi u nama
Projekcije
Nesretnih događaja
Zašto sumnjamo i odbacujemo
Da je ljubav jedina i najveće
Sila
Sve drugo su
Greške u koracima
Tko vam kaže
Da nešto mora biti završeno
Vara vas
Njegov je cilj da ostane ovako
Da se uvijek bojite
Iskoristiti dano
Odgovornost i snagu
Slobodne volje
I dalje
Se zaplićemo
Ribar plete
Mrižu svoju
Sam se u nju hvata
Naše zablude o međusobnim sukobima
Povredama, ranama
Kako svijetlost može ubiti svjetlost
Tama ubiti tamu
Niti svjetlost ubija tamu
Niti tama ubija svjetlost
Kad makneš ego iz igre
Sve je u redu
Prihvaćaš sebe i druge
Kao braću i sestre na putovanju
NEMA NIKAKVE POTREBE
Kad nemaš potreba
Onda si u oceanu blaženstva
Bilo gdje da se nalaziš
Znam, znam
Reći će netko
Ajde, budi gladan
Kažem ti
Zašto te to brine
Pa kako si došao u ovaj svijet
Tako ćeš i otići
Koliko si puta čula
Kako si to razumjela
Hvatajući se za ništa
Zaboravljajući sve
Igra riječi
Um koji ne zna
Ego koji se boji
Ovaj tren
Poistovjeti se sa kreatorom
Neka se tvoje zemaljsko lice
Smije
Tko te je uvjerio
Da je njegova volja
Tvoja patnja
I ostala priviđenja
Emocije su ti dane
Ne da patiš
Već da
Igrajući se
Stvaraš
Zašto izabireš
Ono što te baca
U tamnicu
Vlastitih misli i strahova
Izaberi
Perspektivu ptice
Smije se
Komediji
Koja se odigrava
Dolje
Sve su to samo uloge
Film
Kazalište
Većih razmjera
U njima si glumica
Ili glumac sa stilom
Koliko si se dugo
Trudila oko izbora
Prave uloge
Koja tebi odgovara
Halo
To je uloga
Ne poistovjećuj ju sa životom
Kako da to stane u moju malu glavu
Hej bože
Bog mi odgovara
Ti nisi glava
Pa što sam
Tko sam
Zar
Iskustvo samo
Mogu li hodati, govorit
Disati bez tebe
Znam
Da vidim više od scene
Pala bi mi koncentracija
Ponavljalo bi se snimanje
Nitko nas ne može zarobiti
Bez našeg pristanka
No što smo mi učinili
Kratko nam je pamćenje
Duga kosa je znak inteligencije
A mi po njoj
Uredno škarama
Da se sviđamo sebi
Drugima
Najprije su se ošišali muškarci
Da se vide razlike u glavama
A sada i žene
Šišamo pse
Uređujemo mačke
Molim te
Jedini
Vrati nam malo pameti
Koje smo se odrekli
U ime
Tko zna čega
I to smo zaboravili
Ako postoji samo ljubav
Sve drugo je opsjena
U istini nema grijeha
Grijeh je vjerovanje
O razlikama
Ja sam ipak bolji
Želimo li još malo
Biti zarobljeni
Ili se ipak odlučimo
Biti kao i ti
Biće slobodne volje
Snažen odgovornosti
Za same sebe
Na volju vam
Mili moji


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com