Ukupno prikaza stranice

srijeda, 12. prosinca 2012.

Noćas sam sanjao


Noćas sam sanjao
San
Ja i vi u vagonu
Vlak bez krova
Stao je na stanici
U kupeu se nitko ne smije
Svi ozbiljni
Osim jednog tipa
Koji se cereka
Zavlači ruku
U džepove
Traži po kaputu
Podiže suknje
Neprimjetno
Traži li novac
Ispipava situaciju
Sjeo je kraj mene
Gledam u daljinu
Tad najbolje vidim
Sve oko sebe
Kad krene ruka
Brzo ju uhvatim
Zakrenuh
Očito mi iz nekog života
Ostala tehnika policije
U džepu još nosim
Lisice za ruke
Bacam ga na zemlju
Podižem
I vodim
Preko perona
Putnici u čekaonici
Šalteri prazni
Nigdje nikog nema
Skidam mu uze
Tu čekaj
Da vidim
Što ima
On kreće za mnom
Govori mi
Hvala ti
Spasio si me
Ne razumijem od čega
Tada mi reče
Na kraju trećeg red
Onaj sa šeširom
To je ubojica
Prati
Vreba
Mahnuh rukom
Ne brini
Stiže policija

Sjedosmo za stol
Vlak stoj
Pogledam gdje su moji
Izašli ljudi
Hodaju kraj vagona
Strojovođa
Proteže ruke
Čudna slika
Sve tu je
A nigdje nikoga
Nema

Od jednom se čuje
Neka tutnjava
Buka
Između dva drveta
Visoke krošnje
Krdo konja
Vranih
Samo jedan zelenko
Djevu bajnu nosi
Jure kraj kuće
Još daleka je cesta
Odjeknu
Pucanj
Kao u Dallasu
Ona padne smjesta
U tom trenu
Nestanu konjske glave
Strijelci se razdvoje u trku
Na mjestu
Gdje tijelo padne na zemlju
Stvori se tama
Pa bljesnu
Neobično
Svjetlo
Okružuje Zlatoustu

Nestade zarobljenik
Stanica  je bolnica
Doktori, sestre
Policajac piše
Putnici smješteni
Postali ranjenici
Promijenilo se
Mjesto i vrijeme
Igrači su ostali
Isti
Kako je to moguće
Jesu li izmiješane paralele

Nekoliko puta
Ustadoh
Žedan kao pas
Da pijem vode
Vratih se ponovo
U san
Pogledam
Svi na svojim mjestima
Kao da je
Zaustavljena filmska traka
Mahnuh rukom operateru
Slike se miču
Glumci otvaraju usta
Dirigent maše
Orkestar glasnije svira
Kao da se
Scena bliži kraju
Ostadoše
Kulise same
Akteri
U nekom novom filmu
Svemirski putnici
Na proputovanju
Uključuju iz dosade
Hologram zabave
Ulazeći u njega
Da iskuse i glume
Stvarajući
Nove scenarije
Miješajući karte
Kao svjetove
San i stvarnost
Zar to nije isto
Pjevaj, pleši
Sviraj ako možeš
Igraj razne role
Ne brini za ishod
Majka kad pozove
Koliko mjesta
Koliko ljudi i nekih drugih bića
Vesela priča
Ručak se servira
Na tren zamisli
Kad misliš da si budan
Ti sanjaš
Kad spavaš
Budniji si
No ikada


Copyright: miljenko_trrnsko2002@yahoo.com