Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 13. srpnja 2014.

Kad' mi zamrzneš lice


Kad' mi zamrzneš lice
Neka bude u trenutku smijeha
U očima neka ostane odraz ptice
Zapalit ću sobu sjećanja
Neka izgore slutnje i nade
U samoći tišina me grli
Sve što mi daje
Bez misli o bilo čemu
Pognute glave mole
Uzdignute oči traže
Što je u čaši
Otrova i lijeka
Ispijenih potrošenih snova
Tko mi ih daje
Tko prinosi pladanj
Ti koji jesi
Nisi ja
Nisam to što tražiš od mene

Pogled luđaka
Ne govori ništa
Ne traži
Gleda nevidljivo
Čekanje zauvijek
Bez rješenja
U jutarnjim kišama
Opsjeni snoviđenja
More pod stopalima
Ti koja hodaš po vodi
Kao brodica
Dodirnuta
Snopom svjetla
Očima svjetioničara
Zemaljske dubine
U jednoj točki
Sva veličina svijeta

Kad se uzbude vode
Potone nebo
Varka koja mijenja
Prostor i vrijeme
Samo jedna
Mirisna ruža
Ostala je kraj tebe
Na postelji želja
Izgubljenih nada
Izvan očekivanja
Uvijek si i sada
Ne čuti
Zatvori oči
Zastani dahom
U svojoj nutrini
Samo jagodica kažiprsta
Dodiruje tvoje vjeđe
Kao pozdrav
S druge strane

Prelaziš ulicu
Dijeli nas cesta
Ti si u meni
Ne poznajem sebe
Otkrivam
Sjećanja duga
Još jednom
Dahom
Da prozborim ime
Ti
Koja si
Došla sa zvijezda
Kad' mi zamrzneš lice
Neka bude u trenutku smijeha
U očima neka ostane odraz ptice
Pogled luđaka
Ne govori ništa
Zatvori oči
Zastani dahom
Cjelov je
Prvi i zadnji
Između
Nema ništa


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com