Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 13. srpnja 2014.

Kiša ispere noć


Kiša ispere noć
Vjetar očisti ulice
Korak na vodi
Na putu jutra
Javi mi se netko
U gluho doba
Ti si od prvih
Uhvaćen u zamku
Ne posustaj
Povratak je blizu

Zacvrkuću ptice u sutonu
To bijah ja
Tebe u sebi gledam
Kugle jure zavojitim rijekama
Čiji je ovo svijet
Mi roboti
Hrabri i slabi
Programi šire kreaciju
Umišljaj smo sami
Krhka tijela
Izmiješane misli
Utamničeni um
Okovane duše
U kamenu, stijeni

Sjećanje od nule
Iskon bez svjetla
Elektroni u letu
Kao nebo u jatima
Odlazak sa ljetima
Dan prije
Sjeta
Krošnje zelenila
U noći, u magli
Preko stepenica
Lutanje nade
Čekanje u jutru
Bez torza prevare
Što je duh bez vodiča
Lutnja i slutnja
Vjetar kaleidoskopa
Kuda si pošla
Prijevaro slijepa

Tko ljubi noć
Umornog dana
Što je dodir
U oknu mjesečine
Ne govori
Šuti
Neka ruke budu riječi
Nedostajanje potrebe
Sebe liječi
Mirom tišine
U valovima sjena
Ne događa se išta

Duge šetnje ulicom
Pogledi izloga
Pratnja koraka
U prolazu
Slika ogledala
Kratki susreti
Trenutak sjećanja
Skriven iza godina
Iza oblaka
Iza sjene
Tko si ti nevidljivi

Sanjao sam
David je hodao sa lisicom
Boje su bile žive
Grad u mraku
Neobični hoteli
Vlakovi na cesti
Tko mi stavlja snove u san
Neke priče i događaje
Ljude viđene i neviđene
Tko me gura i kuda
Godinama kroz bunilo
Pitanja i odgovora

Zaboravljen
Odložen u biblioteci
Neispričanih priča
Kada će knjige letjeti
Mašući koricama
Sa stranica će padati riječi
Poput proljetnih kiša
Što sam ja
Tko si ti
Duboki ljepljiv san
Živim u sjećanjima
Između sna i sanjanja

Kiša ispere noć
Vjetar očisti ulice
Korak na vodi
Na putu jutra
Javi mi se netko
U gluho doba
Ti si od prvih
Uhvaćen u zamku
Ne posustaj
Povratak je blizu

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com