Ukupno prikaza stranice

nedjelja, 13. srpnja 2014.

Svastika u srcu


Svastika u srcu
Kolone u maršu
Leteće Lame
Tibet na dlanu
Kit nosi zemlju
Delfin se baca
Vuk je na kopnu
Čista ekstaza
Što je ljudska rasa
Tko je čovjek
Žena
Sve zanijemi

Otvaram oči
Napuštam priču
Ne znam
Kuda, gdje i kada
Nisam biće
Ni bitak slobode
Nježnost i bijes
Pjevao bih pjesmu koje nema
Bez glasa
Onu koja šuti
Besćutnu
Onu koja gleda
Vrtlog
Život divljaka
Svaki red nasilja
Zakon jednoga

Djeca na cesti
Doktori u stresu
Napad se sprema
Otimanje malih
Iz ruku žena
Srne se hrane
Lovac ih čeka
Što bi svijet bio bolji
Bez suza djeteta

Svaka grana
Nosi na sebi
Barjaci na istoj strani
Ja nisam onaj
Od sutra
Od jučer
Što te nema
Pitaju me
Glasovi na grani
Gavranovi
Lude ptice
Smrtna opsjena
Tin, Krleža, Rimbaud
Publika po strani

Jave mi se ptice
Zlo ili sretnice
Tko me piše
Isčitava boli
A ja
Samo stojim
Zvijer u meni veća
Vuk
Čovjek izvan svega
Jedan dodir
Nestati će izabrani

Isprazna pitanja
Neumjesni odgovori
Nitko ništa ne zna
Ako izgubiš ovo
Izgubit ćeš ono
Ostat' će ti ništa
Strah je spona
Vezanog u uze
Konopac na kraju
Papirnatog zmaja
Putnici na putu
Čekanje u trenutku

Nisam ja
Nisi ti
Jedno
Nijedno
Sve u linijama
Postojanje pada
Leteće kugle
Gorući grmovi
Koji bog se javlja
Razglas na najjače
Zvuk tišine
Crno je bijelo
U svjetlu boravi tama
Jutarnje kiše
Noćni dažd
Vozimo se u istom smjeru
Ograde se koordinate
Ti sam
Nisi ja
Netko treći
U istom kotlu
Prekuhani

Svastika u srcu
Kolone u maršu
Leteće Lame
Tibet na dlanu
Kit nosi zemlju
Delfin se baca
Vuk je na kopnu
Čista ekstaza
Što je ljudska rasa
Tko je čovjek
Žena
Sve zanijemi

Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com