Ukupno prikaza stranice

srijeda, 12. lipnja 2013.

Brinuo sam se za psa


Brinuo sam se za psa
Manje za ljude
Ja sam mogao odigrati vaše uloge
No vi ne i moje
Drame koje sam stvorio
Bile su vaše drame
Oduvijek sam se razlikovao
Znajući da s ovim svijetom
Nešto nije u redu

Mogao sam se proglasiti bogom
Pa opet pasti u duboki glib sna
Valjati se u njemu
Zajedno sa vama
Bez pripadanja
Potičući vaš rast kroz emocije
Nitko me nije mogao imati
Osim na tren
Kao što je bog
Ničiji i svačiji
Tako sam i ja uvijek bio sam
Od djelovanja do maštanja
Od straha do hrabrosti
Noć i dan

Ne mislite da vas ne cijenim
Cijenim ono skriveno u vama
Manje od duše
Bitak postojanja
Ne poštujući
Poniznost i porobljavanje
Uzaludno žrtvovanje
Podržavanje ne održivog
Zarobljavanje ugovorima
Riječima
Obećanjima
Zašto ne kršiti zakone
Svijeta laži
U kojem se o istini, ljubavi i pravdi
Toliko govori
A toga nigdje nema

Tko vas uvjerava u dobre strane
Vas zaspale
Drogirane
Stvarnošću surogata
Dok sanjate
Negdje u kapsulama
Inkubatorima
Proizvodeći struju
Za neke druge
Jeli bog na vašoj strani
Pruža li vam ruku
Koju odbijate
Ne, pusti još malo
Tiho, ne budi
Djeci prekinut ćeš san

Srušiti kule od laži
Ne govori da dolazi plima
Koja ispire obalu
Pijesak poravnava
Opet će te se baviti
Sísuphosovim  poslovima
Neka, neka
Izgradit ćemo mi naš san ponovo
Želite li dalje spavati
Nema problema
San je okrepljujući
Ako ne traje
Predugo

Zlatnim listovima
Oblagali ste katedrale
Obložili ste vašu dušu
Um zaljubljeno gleda
Kako se sjaji
Hvali se uspjehom svojim
Sloboda je uništenje uma
Bar ovog vašeg
Koji sjedi po cijeli dan
Na obali rijeke
I snatri