Ukupno prikaza stranice

srijeda, 12. lipnja 2013.

Sanjao sam tvoje slike


Sanjao sam tvoje slike
Rastavljao stvari
Kao rastavljanje života
Svatko odlazi ne drugo mjesto
Hibernacija u toku
Ulazimo li u san
Ili izlazimo van

Bolno buđenje uma
Taj balon više ne leti
Zahtjevi bez namjera
Pusta snoviđenja
Sam sa suzama
Okrenut kao strana svijeta
Vjetar me vrti
Okreće suncu
Pod utjecajem mjeseca
Valovi prolaze kroz mene

Odlazeći putnici
Dolazeći vlakovi
Ceste na mostu
Pogled djeteta
Noć na odlasku
Ne postoje brojevi, slova
Naša uvjeravanja
Samih sebe
Prenošenje i nasljeđivanje programa
Ruke ne drže ništa
Prolazimo kroz zidove
Cigle su prozirne
Tolike silne civilizacije
Trude se da održe san
Stvorena neba i zemlje
Oči presvučene slikama
Obučeni ili goli

Gdje je nevidljivo
Sjeme
Kao jedino što postoji
Kuda bih krenuo u ovom danu
Iz sna u san
Duša se izvija iz tijela
Ništa nije ravno
Slobodi

Ne boj se urušavanja vjerovanja
Kad sve zavjese padnu
Više nismo sami
Leptirova krila
Kad stanu
Prestati će opsjene
Kao smrznuta slika
Zrnca prašine
Nestati će danu