Ukupno prikaza stranice

srijeda, 12. lipnja 2013.

Noćas te molim za zagrljaj


Noćas te molim za zagrljaj
Za malo topline
U noći samoće
Noćas te molim za ležaj
Dalje od prozora
Da ne puše po kostima
Noćas te molim za deku
Veći pokrivač od novina
Listove koji ne klize
Noćas te molim za riječ
Od koje ću zaspati
Sanjati kako mi je lijepo
Kako sam sretan
Beskućnik na cesti
Kao vjetar
Ili sjemenka nošena njime

Godine, godine
Nikako da se one davne vrate
Molim te noćas
San o mladosti
Davni, bezbrižni dani
Noćas te molim
Da ne budemo sami
Znaš onaj ugođaj kao za Božić
Ne znam zašto ga drugi dan zaborave
Oče, budi noćas s nama
U ovim zimama
Kada između tebe i nas
Ne stoji tama

Noćas te molim za zagrljaj
A sutra što bude
Obriši mi kristalne suze
Neka ne bude hladno
Zagrli me oče
Skupio sam se
Ispod tvoga kaputa


Copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com