Ukupno prikaza stranice

srijeda, 12. lipnja 2013.

Četiri lica


Četiri lica*
Za šankom
Odraz u ogledalu
Svijet oko njih
Različite priče
Na jednom mjestu
Što ih povezuje
Svatko svoju ima
Jeli to izbor mogućnosti
Koje su druge varijante
Što vide kad ne gledaju sebe
Svoje u drugima
Druge u sebi
Zemlja je
Kazalište
Mnogi odbijaju da shvate
U matrici je dobro
Navodno rastu
Što više pate

Staro znanje
Kaže
Subotom ako sunce ne proviri
Za udovice nema k….
Prati subotu
Vidjet ćeš da uvijek
Bar na kratko
Probije se zraka
Da dodirne lice
Uvjerili su te
O potrebama
Materijalnog svijeta
Tražim bolju riječ o stvarnog
Nestvarno je dobar pojam
No opet uključuje
Stvar
Postojanje
Da li u rječniku zemaljskih dana
Ima
Izraz koji opisuje naša stanja

Kakav je to život kad neprekidno sanjaš
Možda su nam potrebne zavrzlame
Kako bismo odmicali dalje
Dosežući mir u tišinu
Tišinu mira
Cijeli ćeš život prespavati
Da je bar tako
Ne bi sudjelovao
U ratu snova
Bez kolateralnih žrtava
Bio bi san bolji
Međusobne ovisnosti
Klupko zemlja
Zavezani i zapetljani
U drami

Pokaži se učitelju
Ne sakrivaj svoja lica
Tu si kraj mene
Ima vas mnogo
Koji me učite
Kako da mi bude lakše
Što da učine prazne
Glave
Otrgnute sa uzica
Mir ja nemam
Nemir je stanje
Kako da mir imam
Da se pravim
Da na mene
Ne utječe globalnom stanje
Što tamo daleko
Ginu kolone
Ili tu
Ispod prozora
Nekog tuku na cesti**
Važno je da se meni
Ne dogodi ništa
Što se događa drugima

Postali smo reptilske glave
Ono ljudsko u bijeg nas vodi
Samostani, ashram
Duhovna vježba
Mir i ljubav
Rat se vodi
Zar očekuješ da
Te zvijer pusti
Dok ti nju
Otpustio nisi
Bojeći se
Za sitno malo
Tvoje
Prije potresa i poplave
Poslije ostaneš
Sam na polju
Sve što je bilo
Ne postoji
Iluzije su pale
Uz pomoć boga

Na nevine
Slao si avione
Viči koliko hoćeš
Ja nisam
Jesi
Nisi stao
Pred njih da ne polete
Lako je biti pametan u školi
Hajde
Budi budala
Ostani
Pa se bori
Kad drugi bježe
A onda ti
Izbjeglice
Spomenike grade
To su bili naši heroji
Zapamti bili
Oni idu dalje
Ti ostaješ u zemlji

No kao i svaka druga priča
Ova je sretnog kraja
Kad napustiš
Zemaljsko odijelo
Radost te čeka
Nema uvjeta
Nema rata
S druge strane
Svijet je bolji
Zato ovaj ovdje
Ruši
Ako ostati želiš
Sretno
Ja silazim prije***
Ti putuj dalje
Po krugu
Slave i patnje
Krug se rijetko otvara
Pokazujući vrata
Mali je izbor
Pripada tebi




** Rajko Dujmić/Prvi skladateljski pokušaj, skladbu Smij se, pokazat će na prvom BOOM festivalu u Ljubljani 1972. upravo s Grupom Marina Škrgatića

*** http://www.youtube.com/watch?v=YOfljjSWe1E, Arsen Dedić/ Igra života