Ukupno prikaza stranice

ponedjeljak, 31. listopada 2011.

Evo me na putu

Evo me na putu
Na uzvisini
Mjestu mira
Cvjetovi svih boja
Svih vrsta
Koračam
Očevom grobu
Na ploči uklesana slova
Godina početka
Godina kraja
Jedne priče
Između ovih vrata
Kroz koja se prođe
Na odlasku
Ka početku
Na dolasku
Svršetku
Stojim
Znam
Njega tu nema
Gledam taj prostor
To vrijeme
Između
Mene i njega
Sjećanja bez reda
Lica nasmijana
Nevidljiv
Uz mene
Kad dižem se i padam
Očeva ruka
Bila je kraj mene
Pričali nismo
Svađa vrlo česta
No umjesto riječi
Potreba i briga
Kratki trenuci
Harmonije
Sklada
Pamtim samo
Nasmijana lica
Djetinjstvo mu prođe
U radu i znoju
A sin njegov
Huligan na cesti
Besprizorno lice
Mladića, dječaka
Bez naklona
Bez autoriteta
Nepažljiv i grub
Skrivena duša
Sa malo svjetla
U suzama se kupa
Na izlasku iz raja
Vrlo rijetko
Na križanju nekom
Sreli bi se kratko
Na razmeđu života
Pa dalje svako
Za korakom svojim
Sudbinu traži
Ništa nije dano
Odjednom
Oko mene ljudi
U naručju buketi
Cvjetovi u zimi
Na tren
Misao
Prerijom ponese
Koliko smo puta
Ginuli i mrijeli
Uzimajuć' tuđe
Svoj život smo krali
Mijenjali sudbine
Sa revolverom u ruci
Do novog grada
Do zadnjeg metka
Negdje po strani
U prašinu padali
Poslije udarca u grudi
Što nas to snađe
U tunelu svijetla
Tiho bez riječi
Drugo nismo znali
Ponekad su
Zvijeri
Razvukle nam kosti
Nije bilo
Vremena za raku
Čak ni sjećanja
U nekom danu
Bljedila su
U izmaglici lica
Kao aveti
Revolveraškog dvoboja
Poslije bačenih karata
Rasla su nam djeca
Na koljenima mira
U naručju sunca
Milovan vjetrom
Kad vjere je bilo
Pa se gubila
Zajedno smo
Stajali
Moj otac i ja
Već tolike eone
On besmrtan
A ja smrtan
Do zadnjega daha
Jer jednom
Kad sve prođe
Vječan život
Ostaje samo
U drugom filmu
Ja i otac
Dva brata
Na početku
U svitanje novog dana
Evo me na putu
Na uzvisini
Mjestu mira
Cvjetovi svih boja
Svih vrsta
Koračam
Očevom grobu
Na ploči uklesana slova
Godina početka
Godina kraja
Jedne priče
Između ovih vrata
Kroz koja se prođe
Na odlasku
Ka prvom danu
Na dolasku
Svršetku
Vječnog zavičaja




copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com