Ukupno prikaza stranice

četvrtak, 25. kolovoza 2011.

Dobar dan izvolite

Dobar dan izvolite
Jeste li vi doktor za glavu
Hm,
Da, recimo
Sjednite tu, u fotelju preko puta mene
Opustite se
Ja ću vam ispričati jednu priču
Uvod
U naš razgovor

Jeste li mirni
Spremni
Mogu početi
Pušite li
Slobodno zapalite
Ja volim ovaj crni duhan
Obloži pluća
Ima jačinu
Polako, polako se dimi
Malo, nježno povuče
Zavrti glavu
Pa uzbudi tijelu
Kao da se sastavljaš i rastavljaš u istom trenu
Ne brinite
Ne liječim ovisnike
Ni sam sebi
Pomoći ne mogu

Jednom b'jah
Sin čovječji
Hodao sam zemljom
Sretoh svakakvih
Duša
Nisu bili sve ljudi
Uvriježeno mišljenje je
Da oblik određuje rasu
To su zablude vjerovanja
Ona priča o inicijaciji
O krstitelju
To je samo
Ugurano vjerovanje
Da ti trebaju učitelji
Kako bi išao dalje
Ne
Dragi moj
Treba ti tvoje sjećanje
Ne sjećanje, kolektivnog uma
Bolje rečeno kolektivnog ludila
Bilo je tu muškaraca, žena
Psi lutalice, vukovi koji idu sami
Ne 'lovih ja nikada
Ništa što diše
Niti što oči ima
Da bih hranio
Bilo koga
To što danas
Jedemo jedni druge
Traži nas tijelo meso
To je samo posljedica
Krvnog žrtvovanja
Reptila u nama
Krvožednih bića
Elohima
Adonaja
Jahve

Koji je tvoj problem
Koji obrazac nosiš
Zašto si žrtva ne znanja
Vjerovanja
Nervoza me lovi
Love me ljudi
Tako se predstavljaju
Mislim da su zvijeri
Okovi i uze
Suze su njihov zakon
Uvjeti za život
Sloboda bez otvorenih vrata
Ili
Adama
Izbaciše iz raja
Poanta je
Kad im reče
Hej vi
Što skrivate se u krošnjama
Zar mislite da vas se bojim
Vatrom bih spaliti
Mogao vam srca
No neću
Ja jesam ljubav
I nema mi druge
Veliki strah
Među bogove se uvuče
Rekoše mu
Izgon iz raja
A raj
Ne postoji
To je samo prazna priča
Pa iluzija je živa
Razvija se
Prenosi dalje
I navodno otkinuše tad komad rebra
No rebro je za budale
Rebro je rebro
Od njega ništa nema
Sasuši
I prah
Pepeo
Ništa ne ostaje
Adamu nije to pravo ime
Odvojiše biće
Na dva dijela
Jedinstvo podjele
Jer već ti božji razbojnici
Matricu podjele
Stvorili su prije
Najjači od sviju
Najhrabriji od hrabrih
Rasječen
Po pola
Bačen u valove svijeta
Radost i patnja
Između borba
Jedno teži drugom
Zabluda je prava
Samo ljubav
Spojiti se želi
Isto srce
Antilope i lava

Da čujem tebe
Kakvi su problemi
Okruženje svijeta
Ne razumiju te
Tlače danima
Strah te je samoće
Ostat' ćeš kao pas lutalica
Putovati noću
Skrivat se danima
Što te muči
To što misliš da si ubijen u duši
Zapamti
Nema ranjenih duša
Postoje samo rane budala
Ranjena su njihova vjerovanja
Povrijeđena taština
Ego divlja
On je taj koji matricu hrani
A one kukavice
Sa 4. denziteta
Goste ee
Kontrola ovoga svijeta
Sluge se ustrčale
Pritisak sve veći
Još misliš da je tvoj problem
Za tebe bitan
Kada te razapinju
Kao krista
Pribijaju onog
Kojem ni čavla zabili nisu
Grijesi, krivnje, prokletstva
Zar vjeruješ u sve ovo
Pa ti si besmrtan
I čak pri svojevoljnom svjesnom
Napuštanju tijela
Nema
Kazne
Nad tim matrix ne upravlja
Podigni se
Stresi tu prašinu
Kao pas kad se otresa buha
Ne boj se za nikoga
Za sebe ne brini
Ti jesi ptica nebeska
Anđeo pali
Slomljena krila
No pogledaj malo bolje
Krila su zarasla već od davna
Stresi s njima
Konačno zamahni
Poleti
Ostavi ovaj svijet njima
Ti si svjetlo
Bez uvjeta i granica
I otac i majka
Tvoje su ime
Ljubav
Ne upitna

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com