Ukupno prikaza stranice

utorak, 9. kolovoza 2011.

Buda i klaun / Clown&Buddha

Clown&Buddha

Once I wanted to be like Buddha:
I closed my eyes
And sat with legs crossed,
But nothing happened.

Than I made very log trip to bodhi tree
And sat very long below that special tree,
But that either didn’t make me enlightened.

I really wished to belong to that rank of rare ones - truth realized beings -
So I didn’t give up.

Reading, thinking, trying,
All that spiritual - new and old age staff.
Adding and subtracting, multiplying and dividing,
With final result equal to zero.

Exhausted, at the end of the day
I went to the river
And on the river bank
I saw clown
And realized:
The TRUTH!


Buda i klaun

Nekoć htjedoh i ja postat' poput Bude velikoga!
Sklapao sam oči i sjedio prekriženih nogu,
ali to se ipak dogodilo nije.

Onda sam krenuo na dugi put,
samo da bih sjeo pod čuveno bodhi drvo i
sjedio sam pod njim dosta dugo,
ali ni to me prosvjetljenim učinilo nije.

No kako stavrno želio sam pripast’ redu onih što spoznali su istinu,
to nikako odustajao nisam.

Proučih i isprobah svu duhovnu hranu
Novog i starog doba;
Zbrajah i oduzimah,
množih i djelih,
no konačni rezultat opet bješe jednak nuli.

Iscrpljen na kraju dana
krenuh do rijeke i
na obali rijeke vidjeh klauna i shvatih:
ISTINU!




copyright: Eloratea