Ukupno prikaza stranice

srijeda, 17. kolovoza 2011.

Hej, cvrčak


Hej, cvrčak
Zapjevaj onu moju
Plaćam koliko tražiš
Mili moj
Kako da ti pjevam
Kad ne znam koju voliš
A danas pjevam ono što mi se pjeva
U sužanjstvo ako me baciš
Pjevat ne mogu
A do zime
Doći će i tako
Moj kraj

Cvrčak, ti me ne čuješ što ti rekoh
Meni se sada žuri, ajde sviraj za kraj
Ja samo održah predstavu ovu
Publika odlazi
Ne pitaj
Odgovor ne znam
Zato bježim
Izgovor bilo koji izaberi
Ja jednostavno ne mogu
Jer to što sada govoriš
Ruši cijeli koncept taj

Cvrčka baš briga
On svira po svom
Ne brine ga
Ljeto ni zime
Pjeva za sve
Koji ga čuju
Jer jedino to
On
Pjevati može
Znaj

Ovo je uvod za onu
Isinu
Tko ima oči neka čuje
A gluh sam
I zvuk ne dopire do mene
Samo buka tutnji u ušima
Samo pjev duše
Čujem u tihim noćima
Kad svijet ne gledam očima
Ne dodirujem rukama
Kad u glavi nema čežnje
U tijelu putenosti
Taj pjev
Jedinom
Razumijem
Pjev slavuja u noći
Ptica pred jutro
Kad zvijezde nestaju
Iz noći
Zori
Taj mrak
U jutro se pretvara
Budi dan
Up date program
Ustajanja
Buđenja u san
Stvarnost ga nazivam
A zaboravih da sanjam
Da svijetu obmane
Sam pridodan
Da ga budim
Ne da ga spašavam
Samo sunce na nebu
Nigdje
Nikoga
Na pustopoljini
Kraj kamena
Krošnja
Škrtih iglica
Taj cvrčak
Nevidljiv oku
Pjeva
Podne je zamaklo
Tek
Tu pjesmu
Ljetnog dana
Svi koji zateknu se tu
Čuju taj pjev
Pjevača
Bez uvjeta
Pjevača
Čistog glasa
Svaku pjesmu pjeva
Iz dubine
Kao da je zadnji pjev
Jel'
Ljeto il' zime
U proljeće novi
Cvrčak
Pjevač
Započinje svoj poj
I znaš osim tog koda
Koji ih kopira
Dva cvrčka
Novi cvrčak
Jedina istina
Je
Ta pjesma koju pjeva
Znaj
Pjevati
Njemu
Jedino važno
Ta pjesma
Cijeli život svoj

copyright: miljenko_trnsko2002@yahoo.com